Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Πρακτικά 1ης συνάντησης εκπαιδευτικών Πληροφορικής του Ν. Κορινθίας.

Πραγματοποιήθηκε με ικανοποιητική συμμετοχή η πρώτη συνάντηση εκπαιδευτικών Πληροφορικής του Ν. Κορινθίας. Συζητήθηκαν αρκετά θέματα σχετικά με τις εξελίξεις που αφορούν στο αντικείμενο της Πληροφορικής στο Νέο Σχολείο αλλά και ζητήματα γενικότερου ενδιαφέροντος.

Το ενδιαφέρον ήταν ζωηρό σχετικά με την εγκαθίδρυση επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών Πληροφορικής του νομού. Επίσης, συμφωνήθηκε να συσταθεί κείμενο εργασίας με σκέψεις και προτάσεις που θα προωθηθεί στο Δ.Σ. της ΠΕΚΑΠ.
Τέλος, συμφωνήθηκε από κοινού, το ρόλο του συνδέσμου με το Δ.Σ. της ΠΕΚΑΠ, έως ότου η κοινότητα να οργανωθεί καταστατικά, να αναλάβει ο υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Κορινθίας, κος Δημήτρης Βεζονιαράκης.

Σχετικά με τα θέματα που συζητήθηκαν:
1. Για το νέο ΠΣ του Γυμνασίου, βασικά στοιχεία του οποίου παρουσιάστηκαν στο συνέδριο της ΠΕΚΑΠ στα Ιωάννινα, εκφράστηκε ικανοποίηση, με την υπόθεση πως η πρόταση της σχετικής επιτροπής θα υιοθετηθεί από την ηγεσία του ΥΠΔΒΜΘ. Επίσης, συζητήθηκε το γεγονός πως σχετικά με τα εργαστηριακά μαθήματα -τόσο στο Γυμνάσιο όσο και στο Λύκειο- πρέπει να αναθεωρηθεί το πλήθος των μαθητών πάνω από το οποίο θα αξιοποιείται και δεύτερος καθηγητής Πληροφορικής. Η αιτία είναι οι αυξημένες απαιτήσεις του μαθήματος της Πληροφορικής και η σύνδεσή του με την Πιστοποίηση.


2. Για το Νέο Λύκειο, κατατέθηκε η άποψη πως αν στην Α τάξη του Τεχνολογικού Λυκείου υπάρχει εργαστηριακό μάθημα ειδικότητας (ΠΛηροφορικής εν προκειμένω) και μπορεί κάποιος μαθητής να μεταπηδήσει στο Γενικό Λύκειο (και ανάποδα) τότε απαιτείται η εισαγωγή ενός 2ωρου μαθήματος (τουλάχιστον) στην Α τάξη του Γενικού Λυκείου.
Συζητήθηκε επίσης, το γεγονός πως δεν πρέπει ο κλάδος να επαναπαύεται για τα μαθήματα της Πληροφορικής, αλλά πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις σχετικά με τα μαθήματα που θα εξεταστούν σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και τους συντελεστές βαρύτητας που θα έχουν για την εισαγωγή των μαθητών στα Τριτοβάθμια Τμήματα.
Τέλος, όλοι συμφώνησαν πως πρέπει να επιδιωχθεί η εμπλοκή των καθηγητών Πληροφορικής (πιθανόν ως απαιτούμενη) στο μάθημα των Σχεδίων Έρευνας, αλλά πρέπει να αποσαφηνιστεί ο - ενδεχόμενος- διακριτός τους ρόλος τους


3. Σχετικά με την Τεχνική Στήριξ
η "η πλειοψηφία συμφωνεί" πως δεν υπάρχει αντίρρηση να εμπλακεί ο κλάδος μας, ωστόσο ο ρόλος αυτός πρέπει να είναι εξ' αρχής ξεκαθαρισμένος και διακριτός, οι θέσεις αυτές να στελεχώνονται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων και με θητεία. Επιπρόσθετα, οι ώρες απασχόλησης των εκπαιδευτικών εξαρτώνται άμεσα από τις υποχρεώσεις τους, τις οποίες πρέπει να ξεκαθαρίσει το Υπουργείο.
Τέλος σχετικά με την γραμματειακή υποστήριξη, θέμα που αφορά όλους
τους κλάδους και όχι μόνο τους πληροφορικούς, η κοινή συνισταμένη ήταν πως οι εκπαιδευτικοί που την αναλαμβάνουν πρέπει να έχουν μείωση ωραρίου ανάλογο με το πλήθος των μαθητών του σχολείου (αντιπροσωπευτικό στοιχείο για τον όγκο της εργασίας) και πιθανώς η εργασία αυτή να πριμοδοτείται με μόρια διοικητικής προϋπηρεσίας για θέσεις στελεχών


----------
Ευχαριστούμε τους κ. Τσιωτάκη Παναγιώτη και κ. Βεγίρη Χρήστο για τη συγγραφή των πρακτικών της πρώτης συνάντησης.

1 σχόλιο: